Ammerlaan-Sosef - Nieuw logo, maar dezelfde koers.

We blijven lekker in beweging. We willen ons steeds meer profileren als een Decorum-kwekerij, maar met een eigen (lachend) gezicht. “Powered by Positivity” zit ons in de genen en dat in combinatie met het familiebedrijf (sinds 1975), heeft geresulteerd in een nieuw logo dat past bij onze koers.
 Ammerlaan-Sosef - Nieuw logo, maar dezelfde koers. (floranews.com)

We blijven lekker in beweging. We willen ons steeds meer profileren als een Decorum-kwekerij, maar met een eigen (lachend) gezicht. “Powered by Positivity” zit ons in de genen en dat in combinatie met het familiebedrijf (sinds 1975), heeft geresulteerd in een nieuw logo dat past bij onze koers.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden logo en familiebedrijf geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!