€˜AH maakt van Loden Leeuw een geuzentrofee’

De 'buik-billen-bonus'-reclame van Albert Heijn is met 50,1% van de stemmen door Radar uitgeroepen tot meest irritante reclame van dit jaar.
 â€˜AH maakt van Loden Leeuw een geuzentrofee’ (foodlog.nl)

De 'buik-billen-bonus'-reclame van Albert Heijn is met 50,1% van de stemmen door Radar uitgeroepen tot meest irritante reclame van dit jaar.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden reclame , albert heijn en radar geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!