Consument meest gehecht aan kaas als dierlijk product

De Nederlandse consument is het meest gehecht aan kaas als dierlijk product. Ook rundvlees en melk scoren hoog. Vrouwen zijn meer uitgesproken fans van kaas en eieren, onder mannen scoren rund- en varkensvlees bovengemiddeld. Dat blijkt uit een onderzoek van het ING economisch bureau.
 Consument meest gehecht aan kaas als dierlijk product (melkvee.nl)

De Nederlandse consument is het meest gehecht aan kaas als dierlijk product. Ook rundvlees en melk scoren hoog. Vrouwen zijn meer uitgesproken fans van kaas en eieren, onder mannen scoren rund- en varkensvlees bovengemiddeld. Dat blijkt uit een onderzoek van het ING economisch bureau.

MelkveeNL

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden melk , kaas , eieren , onderzoek , rundvlees , consument en varkensvlees geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!