LTO wil alleen kenteken voor snelle trekker
Originele beschrijving
Als er een kentekenplicht voor trekkers komt, moet die worden beperkt tot trekkers die sneller kunnen rijden dan 40 kilometer per uur. Nederland mag bij kentekening van landbouwvoertuigen niet verder gaan dan wat Europa van de lidstaten eist.
LTO wil alleen kenteken voor snelle trekker (nieuweoogst.nu)
Als er een kentekenplicht voor trekkers komt, moet die worden beperkt tot trekkers die sneller kunnen rijden dan 40 kilometer per uur. Nederland mag bij kentekening van landbouwvoertuigen niet verder gaan dan wat Europa van de lidstaten eist. |
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden trekker , kenteken , lto , europa en trekkers geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
De meest ervaren werknemers krijgen de duurste/grootste/snelste machines mee
Ben het eens met de kentekenplicht.
Maar de kop zegt het eigenlijk al: kentekenplicht voor trekkers die harder kunnen dan 40.
Het nieuwe wetsvoorstel geeft aan , dat je max 40 mag.(?)
Dus alles wat harder gaat komt weer in het (grijze) gedoog gebied.
Aanhangend aan het kenteken , boven de 40 krijgt APK.
Dit zou voor alle trekkers (en machines) moeten gelden , die actief op de openbare weg komen.
Een beetje oplettende agent die een beetje uit zijn doppen kijkt , kan nog steeds veel bonnen schrijven gezien de huidige verkeersreglementen,waar het landbouw verkeer aan zou moeten voldoen.
50-65 is gewoon erg hard. Vind het vanuit LTO heel goed, je reduceert de snelheden, en diegene die toch zo hard willen betalen de prijs ervoor.