Waarom doet Foodwatch wat het doet

Als het in de voedingsmiddelensector over transparantie gaat richting de consument, komen ook al gauw de campagnes van Foodwatch aan bod. Maar de ‘naming & shaming’-methode wordt lang niet altijd gewaardeerd. Bovendien zaait Foodwatch geregeld onnodig paniek met boude uitspraken, zo klinkt de kritiek vanuit de markt. Foodwatch reageert.
 Waarom doet Foodwatch wat het doet (vmt.nl)

Als het in de voedingsmiddelensector over transparantie gaat richting de consument, komen ook al gauw de campagnes van Foodwatch aan bod. Maar de ‘naming & shaming’-methode wordt lang niet altijd gewaardeerd. Bovendien zaait Foodwatch geregeld onnodig paniek met boude uitspraken, zo klinkt de kritiek vanuit de markt. Foodwatch reageert.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!