Carrefour wil "digitaal incontournable" worden

Supermarktketen kondigde enkele maanden geleden een groot herstructureringsplan aan dat vooral op de hypermarkten en een “rationalisering” van de hoofdzetels focuste. Daarnaast moet er een grote inhaalbeweging komen op het vlak van e-commerce. “'We willen digitaal incontournable worden”, aldus secretaris-generaal Geoffroy Gersdorff in De Standaard. “Ons beroep verandert, de verwachtingen van de consument wijzigen. We moeten ons niet alleen aanpassen, maar ook zien voorop te lopen.” 
 Carrefour wil "digitaal incontournable" worden (vilt.be)

Supermarktketen kondigde enkele maanden geleden een groot herstructureringsplan aan dat vooral op de hypermarkten en een “rationalisering” van de hoofdzetels focuste. Daarnaast moet er een grote inhaalbeweging komen op het vlak van e-commerce. “'We willen digitaal incontournable worden”, aldus secretaris-generaal Geoffroy Gersdorff in De Standaard. “Ons beroep verandert, de verwachtingen van de consument wijzigen. We moeten ons niet alleen aanpassen, maar ook zien voorop te lopen.” 

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!