Nieuwe Greenpeacecampagne oogst kritiek

Greenpeace lanceerde een grootschalige campagne aan het adres van Studio 100. Het bedrijf is licentiehouder van Maya De Bij en verkoopt allerlei producten met de beeltenis van het figuurtje. “Sommige van die producten zijn echter schadelijk voor de gezondheid van onze kinderen. In een opvallende video promoot Maya dit keer valse sigaretten”, klinkt het bij Greenpeace. Studio 100 wil dat Greenpeace zich excuseert en ook de Stichting Tegen Kanker vindt het campagnefilmpje ‘kort door de bocht’.
 Nieuwe Greenpeacecampagne oogst kritiek (vilt.be)

Greenpeace lanceerde een grootschalige campagne aan het adres van Studio 100. Het bedrijf is licentiehouder van Maya De Bij en verkoopt allerlei producten met de beeltenis van het figuurtje. “Sommige van die producten zijn echter schadelijk voor de gezondheid van onze kinderen. In een opvallende video promoot Maya dit keer valse sigaretten”, klinkt het bij Greenpeace. Studio 100 wil dat Greenpeace zich excuseert en ook de Stichting Tegen Kanker vindt het campagnefilmpje ‘kort door de bocht’.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden oogst en gezondheid geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!