AgriFoodTop: Gedeelde waarden belangrijk voor consument

Naast informatie over het product, vertrouwt een consument een merk als het voor een positieve emotie zorgt en focust op gedeelde waarden. Erik Schoppen, social neuroscientist aan de Universiteit van Groningen legde het uit tijdens de Agrifoodtop 2018. Op deze dag werd ook bekend gemaakt welk studententeam Nederland mag vertegenwoordigen bij de Ecotrophelia.
 AgriFoodTop: Gedeelde waarden belangrijk voor consument (vmt.nl)

Naast informatie over het product, vertrouwt een consument een merk als het voor een positieve emotie zorgt en focust op gedeelde waarden. Erik Schoppen, social neuroscientist aan de Universiteit van Groningen legde het uit tijdens de Agrifoodtop 2018. Op deze dag werd ook bekend gemaakt welk studententeam Nederland mag vertegenwoordigen bij de Ecotrophelia.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden groningen , merk en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!