Geen ontbranding in deutz moter F6l912 nummer 2 en 4 van de cilinders. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb zojuist na een weer in elkaar zetten van de moter de moter weer gestart. Nu blijkt alleen dat ik in nummer 2 en 4 geen volledige ontbranding heb.Waar zou dit aan kunnen liggen?
Kleppen zijn opnieuw gesteld, 0.15 aangehouden.
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Heb zelf 1 keer meegemaakt dat we een gereviseerde F6l912 generator zet hadden geplaatst.
Deze liep ook op 4 poten in plaats van 6, na veel zoek werk kwam ik er achter dat er 2 verstuiver leidingen omgewisseld waren na de revisie!
je hebt er nieuwe zuigerveren in gedaan maar zijn de bussen ook weer zuiver rond gehoond? want een bus is nooit meer zuiver rond en is weg gesleten aan de kant waar de druk op komt met de arbeidslag van de motor, dus als je er nieuwe zuigerveren in hebt gezet zonder te honen heb je ronde veren in een ovaal gat en heb je ook geen goede compressie