Nominaties Liegebeest 2018: Albert Heijn kan titel prolongeren

Wakker Dier organiseert voor de tiende keer de Liegebeestverkiezing waarmee ze misleidende marketing op het gebied van dierenwelzijn willen pakken. Genomineerden dit jaar zijn de plofeend van Albert Heijn, de levende kreeft van Jumbo, zuivelpakken van Campina, de ‘verduurzamings’- campagne van Rabobank en ECOstyle dierenvoeding.
 Nominaties Liegebeest 2018: Albert Heijn kan titel prolongeren (vmt.nl)

Wakker Dier organiseert voor de tiende keer de Liegebeestverkiezing waarmee ze misleidende marketing op het gebied van dierenwelzijn willen pakken. Genomineerden dit jaar zijn de plofeend van Albert Heijn, de levende kreeft van Jumbo, zuivelpakken van Campina, de ‘verduurzamings’- campagne van Rabobank en ECOstyle dierenvoeding.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden campina , dierenwelzijn , marketing , rabobank , albert heijn , jumbo en dier geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!