Veerman (Foodlog): ‘vega is mega-bewerkt’

Vegetarische producten mogen in veel media en (een deel van) het publiek dan volop in de belangstelling staan. Maar volgens Dick Veerman van Foodlog staan dit soort bewerkte, industriële producten haaks op de trend en marktvraag naar natuurlijke producten. In een column voor de Levensmiddelenkrant stelt Veerman dat de consument vooral wil kiezen voor ‘lekker
Het bericht Veerman (Foodlog): ‘vega is mega-bewerkt’ verscheen eerst op Vlees.nl.
 Veerman (Foodlog): ‘vega is mega-bewerkt’ (vlees.nl)

Vegetarische producten mogen in veel media en (een deel van) het publiek dan volop in de belangstelling staan. Maar volgens Dick Veerman van Foodlog staan dit soort bewerkte, industriële producten haaks op de trend en marktvraag naar natuurlijke producten. In een column voor de Levensmiddelenkrant stelt Veerman dat de consument vooral wil kiezen voor ‘lekker Het bericht Veerman (Foodlog): ‘vega is mega-bewerkt’ verscheen eerst op Vlees.nl.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden foodlog en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!