Consument heeft behoefte aan meer clean label producten

Naar aanleiding van een consumentenonderzoek heeft FrieslandCampina Kievit, producent van ingrediënten voor voedingsmiddelen en dranken, twee nieuwe clean label producten geïntroduceerd. Het onderzoek wijst uit dat consumenten de laatste twee jaar steeds meer waarde zijn gaan hechten aan clean label: ze willen steeds meer duidelijkheid over de ingrediënten die ze consumeren.
 Consument heeft behoefte aan meer clean label producten (vmt.nl)

Naar aanleiding van een consumentenonderzoek heeft FrieslandCampina Kievit, producent van ingrediënten voor voedingsmiddelen en dranken, twee nieuwe clean label producten geïntroduceerd. Het onderzoek wijst uit dat consumenten de laatste twee jaar steeds meer waarde zijn gaan hechten aan clean label: ze willen steeds meer duidelijkheid over de ingrediënten die ze consumeren.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden frieslandcampina , onderzoek en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!