Eigen voedselkeuzelogo voedingsbedrijven struikelt over portiegrootte
Unilever, Coca-Cola, Mondelez, Nestlé en PepsiCo stoppen met hun eigen voedselkeuzelogo 'Evolved Nutrition Label', meldt de Financial Times. Er is 'geen draagvlak' te vinden voor het op portiegrootte gebaseerde stoplichtmodel dat de 5 voedselbedrijven samen voorstaan.
Eigen voedselkeuzelogo voedingsbedrijven struikelt over portiegrootte (foodlog.nl)
Unilever, Coca-Cola, Mondelez, Nestlé en PepsiCo stoppen met hun eigen voedselkeuzelogo 'Evolved Nutrition Label', meldt de Financial Times. Er is 'geen draagvlak' te vinden voor het op portiegrootte gebaseerde stoplichtmodel dat de 5 voedselbedrijven samen voorstaan. |
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden unilever geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!