Ford 7710 - Past een voorlader van een New-Holland TM-115
Hallo heeft iemand ervaring met het overplaatsen van een voorlader van een New-Holland TM-115 naar een Ford 7710 (smal model).Is dit alleen sleutelwerk of ook nog slijpen en lassen??
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden voorlader geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Heb het zelf wel eens aangepast bij minitrekker maar dat was vooral slijpwerk
De TM 115 is een 6 cilinder, dus is de motor langer waardoor de achterste montage gaten verder naar achteren zitten.
Maar misschien kunnen we je beter helpen als je een merk en type of een foto hebt van de betreffende voorlader.
@visbig (mooie naam haha) Waarom zou je dit eigenlijk willen, voorlader van een redelijk moderne trekker op een, ik schat al gauw 20 jaar, oudere trekker gaan bouwen? NH heeft denk ik al omkeerhendel onder het stuur, is stuk comfortabeler vooruit/achteruit schakelen dan aan versnellingspook trekken. Verder zal het ook veel verschil zijn in hydrauliek, zowel in liters per minuut en de druk. Dat ga je wel merken bij voorladerwerk. Wat verder al gezegd is, voorlader gaat van 6 cilinder op een 4 cilinder, kan naar verhouding dus best grote voorlader zijn om op een 4 cilinder te bouwen. Kijk ook even naar de draaicirkel, best kans dat de NH korter draait dan de Ford, ondanks dat de NH een 6 cilinder is.