Hoe werkt de druksmering van de versnellingsbak van een international 1455xl
Ik ben bezig met het reviseren van de versnellingsbak van mijn international 1455Xl.Nu heb ik de bak weer kompleet opgebouwd. Maar omdat ik vele slechte (naald) lagers tegen kwam wil ik de druksmering van de bak is controleren.
Weet iemand hoe hoog deze druk moet zijn en waar je hem kunt meten?
Ook vroeg ik mij af wat de functie is van het onderste stuk van de smeerleiding die naar de onderkant van de bak gaat.
Is dit een soort smoring of overdruk klepje? Ik kan er wel gewoon doorheen blazen zonder enige weerstand.
Naar mijn idee gooit hij dan toch alle olie direct retour de bak in? Zonder dat de olie verder door de assen heen kan gaan.
Weet iemand hoe dit zit?
Bijlages
(klik om te vergroten)
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties