Duurzaamheidsmarketing nauwelijks verder dan Open the Mind & Close the Sale

Stel je voor dat je verantwoordelijk bent voor de verduurzaming van de producten die een bedrijf op de markt bent. Je weet niet al te veel van grondstoffen, maar moet toch besluiten wat je jouw klanten gaat aanbieden. Dick Veerman schreef een column voor de Levensmiddelenkrant om kort uit te leggen wat er dan kan gebeuren.
 Duurzaamheidsmarketing nauwelijks verder dan Open the Mind & Close the Sale (foodlog.nl)

Stel je voor dat je verantwoordelijk bent voor de verduurzaming van de producten die een bedrijf op de markt bent. Je weet niet al te veel van grondstoffen, maar moet toch besluiten wat je jouw klanten gaat aanbieden. Dick Veerman schreef een column voor de Levensmiddelenkrant om kort uit te leggen wat er dan kan gebeuren.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!