NAJK en Rabobank zien drie strategieën voor toekomstgerichte melkveehouders
Het runnen van een melkveebedrijf is de afgelopen jaren enorm veranderd. Toch blijft er volop toekomstperspectief voor jonge ondernemers met de juiste strategie. De Rabobank heeft in samenwerking met het Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt (NAJK) een nieuwe visie op de melkveehouderij opgesteld. In de visie 'Melken in de nieuwe realiteit' worden 3 strategieën geschetst voor toekomstgerichte melkveehouders: 'de ambitieuze ontwikkelaar', 'de stabiliserende en optimaliserende ondernemer' en 'de verbreder'. Deze verdeling is niet zwart-wit. Een bedrijf hoeft niet op alle punten tot één stroming te behoren.
NAJK en Rabobank zien drie strategieën voor toekomstgerichte melkveehouders (agriholland.nl)
Het runnen van een melkveebedrijf is de afgelopen jaren enorm veranderd. Toch blijft er volop toekomstperspectief voor jonge ondernemers met de juiste strategie. De Rabobank heeft in samenwerking met het Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt (NAJK) een nieuwe visie op de melkveehouderij opgesteld. In de visie 'Melken in de nieuwe realiteit' worden 3 strategieën geschetst voor toekomstgerichte melkveehouders: 'de ambitieuze ontwikkelaar', 'de stabiliserende en optimaliserende ondernemer' en 'de verbreder'. Deze verdeling is niet zwart-wit. Een bedrijf hoeft niet op alle punten tot één stroming te behoren. |
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden melkveehouderij , rabobank , melkveehouders , melkveebedrijf en najk geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties