€Pluimveehouders moeten uit hun schulp kruipen en trots zijn”

De Kip in Nederland campagnes van het afgelopen jaar hebben de stoutste verwachtingen van initiatiefnemer Nepluvi (Vereniging van de Nederlandse Pluimvee Verwerkende Industrie) overtroffen. Alleen al online genereerden de verhalen, voor en door de sector, meer dan zestig miljoen views. De verwachtingen voor de vervolgcampagne, die 30 oktober van start is gegaan, zijn dan ook hooggespannen. Pluimvee Actueel vroeg Nepluvis voorzitter Gert-Jan Oplaat wat er staat te gebeuren.
 “Pluimveehouders moeten uit hun schulp kruipen en trots zijn” (pluimveeactueel.nl)

De Kip in Nederland campagnes van het afgelopen jaar hebben de stoutste verwachtingen van initiatiefnemer Nepluvi (Vereniging van de Nederlandse Pluimvee Verwerkende Industrie) overtroffen. Alleen al online genereerden de verhalen, voor en door de sector, meer dan zestig miljoen views. De verwachtingen voor de vervolgcampagne, die 30 oktober van start is gegaan, zijn dan ook hooggespannen. Pluimvee Actueel vroeg Nepluvis voorzitter Gert-Jan Oplaat wat er staat te gebeuren.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden pluimvee en kip geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!