International 956 XL - Schakelen met een international ( Geen Case) 956 xl
Ik heb laatst proef gereden met een International ( geen Case) 956 xl maar bij het eerste rondje bleef hij vast staan in het H schakelpatroon , de tweede versnelling . Nadat we deze er weer uit hadden gekregen door onder de cabine op de versnellingsbak handel te tikken, heb ik weer een proef ritje gemaakt. Bij het schakelen van voor naar teug en weer naar vooruit ( rustig niet lomp of snel) bleef deze vast in zân vooruit staan. Nu was ik vroeger een 644 comfort 2000 en een Case 844 xl gewoon, maar ik vraag me af als het aan mijn ligt of aan de bak. Ik lees wel dat je bij een echte Inter waar de versnellingpoken recht naar onderen lopen het H patroon goed moet volgen en niet schuin van versnelling naar versnelling moet steken net als bij een Case . Maar is dat ook zo , wie kan mijn hier bij helpen?De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden versnellingsbak en schakelen geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nÊt dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Met de 856xl (ergo-s, lange poken), nooit last van gehad. Weleens met de 624. Kun je in z'n hoogste of 1 na hoogste versnelling vanaf stilstand met volle opraapwagen naar huis rijden. Koppelingsplaat zal wat dunner geworden zijn.