International 744 - Waarom loopt de radiator leeg
Ik heb een international 744Ik weet dat hij wat onderdruk heeft maar dat het geen kwaad kan nu na de winter start ik hem en zie dat de koelvloeistof begint te lekken uit de darm van de onderdruk en er komt veel stoom uit. Elke keer dat ik hem nu start moet ik de radiator bij vullen.
Weten jullie wat dit kan zijn
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden koelvloeistof en international 744 geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nรฉt dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
Met een pompje de radiateur op een half tot 1 bar druk zetten. Vervolgens kun je aan de onderkant kijken waar het vandaan komt.
Bovenop de cilinderkop zitten ook nog 'vriesdoppen' die eventueel kunnen lekken, die kun je dan ook zien.
Als de o-ringen lek zijn, moet de kop er toch af. Wel originele o-ringen gebruiken!
Ook kan er water bij komen via het distributiedeksel.
Elke keer dat ik hem vul is dat wel 6 tot 10liter
Als ik hem nu open leg en de koppaking vervang hoeveel kilo met ik er dan opzetten als ik deze terug dicht leg en in welke volgorde moeten ze vast gezet worden