Fiat 780 - Diesel meter blijft hangen
De dieselmeter van de trekker bleef altijd hangen bij 4/4 of wel helemaal vol. Nu hebben we vandaag de tank eraf af gehad en wat heen en weer geschud. Waarschijnlijk is die toen naar beneden gekomen want de meter bleef onderaan als je hem op contact zette, nu hebben we er 20 liter diesel ingedaan en zegt hij dat die ongeveer 3 kwart vol is. Ook als ik op de tank klop beweegt de meter wat naar het midden. Hoe kan ik dit oplossen? Zal dan toch de hele tank open moeten om bij het vlotter te kijken?Groet jelle
Bijlages
(klik om te vergroten)
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden trekker , fiat , tank , diesel en contact geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Dan ook een vdo vlotter.
Die kan er met bajonet sluiting uitgedraaid worden.
Wel eerst een deel van de olie aftappen van de achterbrug (versnellingsbak is apart)
Kijken hoe de remblokjes zijn en de remschijven. In het verleden vergat men wel eens de handrem eraf te halen en waren zowel de blokken en de schijven kapot, verbrand en of krom getrokken.
Dan was er een reparatie set met 1 deelbare dikke schijf (ipv 2 dunne) waarbij je de oude schijven eruit moest slijpen.
Wil je de schijven orgineel houden moet de achterbrug (diff) uit elkaar en de pignon as eruit
(klik om te vergroten)
780 heeft geen trommelrem niet voor de handrem en ook niet voor de voetrem.
controleer de remblokjes maar.
(klik om te vergroten)