Case International 856 XL - Wabco compressor kapot of te repareren?
Hoi allemaal,De wabco compressor op mijn 856 maakt een heel akelig geluid boven de 2000 toeren.
Nu schrik ik nogal van een nieuwe en vraag mij af in hoeverre deze nog te repareren zijn?
Ik heb zelf geen ervaring met compressors dus durf m niet zomaar uit elkaar te halen.
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden kapot , case , compressor , Repareren , geluid , ervaring , Case international , toeren , wabco en International geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Mij lijkt dat je wel meestal een 2e hands compressor kan vinden voor zoiets
Uiteindelijk is hij nu toch stuk, als je alles netjes op volgorde legt, denk ik dat je de gok wel kunt wagen om hem open te leggen.
Kan iemand mij uitleggen waarom er 1 slang naar de turbo loopt?
De krukas lagers waren hun kleur kwijt en hadden krassen binnenin, nu hopen dat dit het rare geluid veroorzaakte