Case International 685 (XL) - gezocht technische info en wetenswaardigheden
hoi allen,ik heb al vele vragen gesteld en ben al flink geholpen. toch nog weer een nieuw probleem waar ik tegen aan ben gelopen.
ik wil een international (case) voor een 7 tons kieper. nu heb ik een case 685 xl gevonden.
graag wil ik technische gegevens nazoeken van case internationals (serienummers, motortype, vermogen ed. waar zijn deze te vinden op het internet?
(voor internationals gebruik ik onderstaande link.
ihace.de/inhalt.htm/)
weet iemand ook waar de serienummers zijn te vinden op deze trekker (of is het net zoals bij de internatonal)?
weet iemand nog bijzonderheden over dit type trekker te vertellen?
alvast dank voor al jullie hulp.
groetjes
wim
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
konedata.net/Traktorit/caseih485.htm/
dank voor jullie informatie.
ik begrijp niet alles wat jullie schrijven. dus ik ga weer schrijven.
ik heb ervaring met het rijden op de oude cormickjes (d219 en 439) en 1x 5 min op 744 gereden, die ik eigenlijk wilde kopen.
TA staat voor hoge en lage giering? die pook leek gewoon links onder te zitten waar ze bij de duitse serie ook zitten. er zit stuurversnelling op, leek het en die zit op dezelfde plek als bij een 744/844.
wat bedoel je precies met spiegelen.
is een remventiel voor hydraulisch remmen makkelijk te laten maken? ik heb een 7.5 tons kipper gekocht, en dan kan een hydraulisch remventiel wel handig zijn.
wat is een omkeerpook precies?
is de trekker verder geheel mechanisch, net zoals de 744 ed
van duitse makelaardij?
graag jullie hulp
groetjes
wim
Wij hebben al 22 jaar een 685Xl en hebben er aardig schik van. Wij hebben in al die jaren zelf 2500 uur mee gereden toen we hem kochten zat er 4000 uur op de klok alleen 1keer problemen gehad met de koppeling verder weinig aan gehad keer nieuwe accu maar dat hou je toch, maar hij doet bij ons ook niet echt zwaar werk af en toe voor kipkar, cultivator en nog een paar dingen. Alleen 1 ding dat is miss alleen bij ons zo bij kouder weer start tie slecht.
ps. verder zeer compacte trekkertje.
dank voor je reactie.
is alles mechanisch van de trekker?
weet je toevallig waar het serienummer in het chassis is geslagen?
groet
wim
links schakelen went vrij snel. Even kijken of de koppeling nog goed is, is bij ons al diverse keren vervangen. Ook even de remmen controleren of ze beide op dezelfde hoogte remmen.
Heb je al een trekker op het hoog?
Ze hebben een kleine draaicirkel. Maar ze stuiteren snel op de weg en zijn zenuwachting in de besturing op de weg.
Dat links schakelen heb je zo onder de knie! Heb je met een paar minuten al door, dus dat is een drogreden om een 85'er te laten staan.
@zweer
Veel kan ik je niet vertellen over een 685XL, maar zelf heb ik met een 485 XL gewerkt. Dat is de driecilinder uit de 85XL-serie. Deze trekkers zijn in niets te vergelijken met een Duits/Franse XL. Ze zijn veel compacter. Zelfs het interieur lijkt compacter. Op zich wel een leuk trekkertje, al had ik het idee, dat hij een beetje wankel zou kunnen zijn. Leek mij nogal hoog in verhouding tot de breedte. Heb overigens heel veel plezier aan de trekker beleefd.
Ik weet zo niet, hoe het met de serienummers zit. Zou eigenlijk het IH-boek over de Engelse fabrieken nog eens moeten hebben. De bovengrens. Is wat mij bbetreft de 685. Daarboven zou de achterbrug zwaarder moeten zijn, maar is dat domweg niet.
dank voor jullie reacties. ik heb er veel aan gehad.
@corne, ik had er 1 op het oog, bij een dealer, maar die is inmiddels verkocht.
is jammer.
maar de compactheid is voor mij wel handig, dus ga zeker rondkijken.
tractordata.com/farm-tractors/001/…
TA magneetspoel......waar kan ik dit vinden?
De korte zijkappen bij de motor.