John Deere 2140 - differentieel vast.
Hallo,Na het vervangen van het wiel lager en het terugplaatsen van de trompet staat mijn differentieel vast. Voor die tijd had ik hier nooit last van. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Moet ik de trompet er weer afhalen?
Bij voorbaat dank.
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Ik gebruik het differentieel nooit.Meestal als je dat wel gebruikt ,breekt de pleuris uit in je versnellingsbak.Ik heb ooit een landini gehad waarbij driekwart van de tandwielen afgebrokkeld was.
En bij mijn 2040 werkt ie niet meer ,omdat ik hem eruit gesloopt heb.Waarom?.....omdat ik steeds met mn voet ertegen aan zat.
Helaas heb ik geen 2140 meer.Ik heb hem ingeruild ,omdat ik een vierwielaandrijving nodig had.Achteraf spijt,want er was bijna nooit wat mee.
Wat heb je nu dan ipv. die 2140.
SG2 cabine.De 2140 had een VCE cabine.
Ik heb nu een fendt 310 LSA .Maar deze is ook goed hoor.Vind alleen de cabine rumoerig bij werkzaamheden boven de 1800 toeren.En deze differentieel zit er nog.