Extreme prijsstijgingen in de supermarkt voorbij, zegt de topman van Ahold
Een fles olijfolie is hartstikke duur geworden, maar een pak melk is juist flink in prijs gedaald. Gemiddeld gezien worden boodschappen niet meer veel duurder, vertelde Frans Muller, topman van Ahold Delhaize, moederbedrijf van Albert Heijn. Maar die prijzen zijn nog altijd veel hoger dan pakweg 3 jaar geleden.
Extreme prijsstijgingen in de supermarkt voorbij, zegt de topman van Ahold (ad.nl)
Een fles olijfolie is hartstikke duur geworden, maar een pak melk is juist flink in prijs gedaald. Gemiddeld gezien worden boodschappen niet meer veel duurder, vertelde Frans Muller, topman van Ahold Delhaize, moederbedrijf van Albert Heijn. Maar die prijzen zijn nog altijd veel hoger dan pakweg 3 jaar geleden. |
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden melk , supermarkt , delhaize , boodschappen , albert heijn en muller geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties